Dolap iade talebi kabul edilmezse ne olur?
İade edilen ürünleri ne kadar sürede göndermem gerekiyor? İade kabul edilen ürünler 4 iş günü içerisinde gönderilmelidir. Aksi takdirde iade talebi reddedilecek, sipariş tamamlanacak ve gelirler satıcının hesabına aktarılacaktır.
Hangi durumlarda iade kabul edilmez?
Niteliği itibarıyla iade edilemeyecek mal/hizmetler, çabuk bozulan ve son kullanma tarihi geçen mal/hizmetler, tek kullanımlık mal/hizmetler ile kopyalanabilir her türlü yazılım ve programlardır.
Dolap iade ücreti ne kadar?
Hayır, iade kargo ücreti satıcı tarafından karşılanmaz.
Dolapta siparişi iptal edince para geri gelir mi?
İptal talebi onaylanan siparişinizin tutarı aynı gün veya ertesi gün bankanıza iade edilir. Tutarın kartınızda görünmesi banka prosedürlerine göre değişiklik gösterebilir. Kredi kartları için 1-3 iş günü, banka kartları için 7-14 iş günüdür. İade sürecini bankanız aracılığıyla takip edebilirsiniz.
Dolapta beden olmazsa iade var mı?
İkinci el satışların doğası gereği, ürünü beğenmeme veya bedeninin olmaması nedeniyle sipariş iadesi yapılamaz. İsterseniz satın aldığınız ürünleri Dolap üzerinden kolayca satabilirsiniz.
Dolap iade nasıl reddedilir?
İtiraz durumunda, alıcının iade talebi ve satıcının iade talebine itiraz gerekçeleri, ürün fotoğrafları, ürün açıklamaları, ürüne ilişkin yorumlar ve varsa sipariş videosu Dolap tarafından 24 saat içinde incelenecek ve bu değerlendirme sonucuna göre iade talebi kabul veya reddedilecektir.
Satıcı iade yok diyebilir mi?
Hayır, yapamazsınız. 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanuna göre tüketicilerin mağaza ve iş yeri gibi satış noktalarında yapılan peşin satışlarda, satılan malın ayıpsız olması halinde değişim veya iade hakkı bulunmamaktadır.
İade kabul etmeyen satıcı nereye şikayet edilir?
Hangi tüketici hakem heyetlerine başvurabilirsiniz? Tüketicinin ikametgahının bulunduğu veya tüketici işleminin yapıldığı yerdeki tüketici hakem heyetine başvuru yapılabilir.
Kutusu açılan ürün iade edilir mi?
Ambalajı veya paketi açılmış ürünlerde, tüketicinin internet üzerinden satın alınması halinde genellikle cayma hakkı bulunmaktadır.
Dolapta iade süreci kaç gün?
Alıcının iade talebini oluşturmasından sonra, satıcının iade talebine yanıt vermesi için iki iş günü süresi vardır.
Dolapta iade hangi kargo ile çalışıyor?
Gönderim yapmak için PTT veya Sürat Kargo çalışanına “Dolap gönderisi” olduğunu söylemeniz ve kodunuzu vermeniz yeterlidir. Şubede kargo gönderimi için ödeme yapmanıza gerek yoktur.
Dolap iade edilen ürün teslim alınmazsa ne olur?
Merhaba, ürün alıcıya teslim edilmezse iade kargo sürecine göre göndericiye iletilerek teslim edilecektir. Kargo firması ile gönderilen ürünlerde ek kargo ücreti alınmayacaktır.
Dolapta kargoya verilmezse ne olur?
Not: 30 gün içerisinde kargoya verilmeyen ve alıcı tarafından iptal edilmeyen siparişler Dolap tarafından otomatik olarak iptal edilecek ve siparişin verildiği banka hesabına ücretin iadesi için süreç başlatılacaktır.
Dolapta sattığım ürünü nasıl iptal ederim?
Satıcı henüz kargo kodunu almadıysa, sipariş verildikten sonra Dolap uygulamasında “Hesabım > Satın Alımlarım > Sipariş Seçimi” adımlarını izleyerek sipariş detayları ekranında “Siparişi İptal Et” butonuna tıklanarak sipariş iptal talebi oluşturulabilir. İptal talebim ne zaman cevaplanır? 11 Temmuz 2024
Dolapta teklifi kabul ettikten sonra iptal edilir mi?
Teklif kabul edildikten sonra, satın alma işlemini gerçekleştiren ilk alıcı ürünü alacaktır. Satıcılar, ürünü istedikleri zaman tekliflerden engelleme hakkına sahiptir. Tekliflere açık olmayan ürün için kabul edilen teklifler bu değişiklikten etkilenmeyecektir.
Dolap iade edilen ürün teslim alınmazsa ne olur?
Merhaba, ürün alıcıya teslim edilmezse iade kargo sürecine göre göndericiye iletilerek teslim edilecektir. Kargo firması ile gönderilen ürünlerde ek kargo ücreti alınmayacaktır.
Dolap iade ne zaman onaylanır?
Alıcı tarafından iade talebi oluşturulduktan sonra, satıcının iade talebine yanıt vermesi için iki iş günü vardır. Satıcı bu süre içinde iade talebine yanıt vermezse, iade talebi otomatik olarak kabul edilir.
İade talep edildi ne demek?
İade talebi, alıcının reklamı yapılan ürün ile gönderilen ürün arasında bir fark varsa ürünü iade etmesini talep ettiği durumdur. Alıcıların bireysel satıcılardan aldıkları ürünleri keyfi olarak iade etme hakkı yoktur.
Dolap uygulamasını nereye şikayet edebilirim?
Satışa uygun olmayan ürünleri, ürün detay sayfasında bulunan “Ürünü bildir” butonuna tıklayıp açılan pencerede ürünle ilgili şikayetinizi yazarak editör ekibimize iletebilirsiniz.
Tavsiyeli Bağlantılar: Bir Bardak Makarnaya Ne Kadar Su Konulur